Reni

Voor de nieuwe hemelwaterrecuperatiedienst van FARYS maakten we onze borst nat en doken we zonder watervrees in dit wisselvallige project: van concept, logo en look & feel tot de concrete realisatie van website, dragers en acties in het straatbeeld.
Na een (brain)storm van wilde en woeste ideeën werd Reni op de (weer)kaart gezet. We ontwikkelden een fris logo en campagnebeeld, de (weers)elementen waarmee we verder aan de slag gingen voor folders (zowel B2B als B2C), briefpapier, enveloppes en de inkleding van het wagenpark. De belangrijkste tool in het verhaal is de website met een geïntegreerde webshop, gelinkt aan een beslissingsboom die aan de hand van enkele vragen uw pakket op maat voorstelt. U hoort het donderen in Keulen? Geen nood, de website is uitermate gebruiksvriendelijk.
Om het goede nieuws (van slecht weer) bij de mensen te brengen werd een toiletstand op de Gentse Feesten helemaal ingekleed met boodschappen en in de (atmo)sfeer van Reni. Een fotobusje waar je naast een leuke fotostrip ook kon meedingen voor een Facebookwedstrijd maakte het feestklimaat compleet. Reni Days, Happy Days!